۲ آبان ۱۴۰۳، ۹:۰۷

امام جمعه موقت تهران:

معجزه جبهه مقاومت در تاریخ ماندگار شد

معجزه جبهه مقاومت در تاریخ ماندگار شد

اراک- امام جمعه موقت تهران گفت: نقش آفرینی جبهه مقاومت در غزه و لبنان بی سابقه است و این معجزه در تاریخ ماندگار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله کاظم صدیقی شامگاه سه‌شنبه در آئین رونمایی از کتاب کیمیازاد در اراک با اشاره به اینکه انسان‌ها چهار اصل مهم را از خدا مطالبه می‌کنند، افزود: نخستین گام خودشناسی است تا بتواند مسیر جهنم از بهشت را بشناسد هر چند غالب انسان‌ها از خود غافل هستند.

آیت الله صدیقی دومین مطالبه انسان موحد از خدا را خودیابی دانست و افزود: این مهم دومین گام است که انسان باید از خودشناسی به خودیابی برسد تا بتواند یافته‌های خود را در این روزگار به دست آورد.

وی گفت: سومین گام خودسازی است به گونه‌ای که انسان‌ها قوه انسانی و حیوانی درون خود را مدیریت کنند تا با ساختن قوه انسانی خود، توانایی کنترل شهوت خود را داشته باشند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: چهارمین عامل در خداشناسی، خودپایی است که باید مراقب از دستاوردهای خود حفاظت کنیم.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به مجاهدت‌های سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه و یحیی سنوار تصریح کرد: انسان‌های بزرگ و معنوی همچون سید حسن نصرالله مایه خدمت به دین و مردم هستند.

آیت الله صدیقی افزود: باید اذعان کرد خودشناسی و خداشناسی مهمترین فلسفه آفرینش بوده و انسان‌های معنوی و نورانی به این خودشناسی و خداشناسی رسیدند و سعادتمند شدند.

وی ایمان و عمل صالح را رمز عبودیت و سعادت انسان دانست و افزود: انسان در بندگی خدا باید اخلاص داشته باشد تا رفتار و کردارش مورد رضای الهی قرار بگیرد، عالمان دینی لحظه‌ای از یاد خدا غفلت نمی‌کنند و همواره اخلاص در عمل دارند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به نقش آفرینی جبهه مقاومت مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: معجزه جبهه مقاومت در غزه و لبنان بی سابقه و بی نظیر است که در تاریخ ماندگار شد.

آیت الله صدیقی گفت: رژیم صهیونیستی به پایان کار خود رسیده است و امید است به روحیه جهادی، دینی، انقلابی و ولایی رزمندگان جبهه مقاومت دیگر شاهد اینگونه جنایات غیرقابل تحمل نباشیم.

کد خبر 6265771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha